
Za tvrtku Jeltom koja iza sebe ima 30 godina obiteljske tradicije izrađivali smo novu web stranicu ali i novi logotip.
Kako smo to učinili?
Razgovor i slušanje klijenta o njihovim željama i idejama ključna je stvar u našem poslu. Vaše misli pretačemo u stvarne gotove marketinške proizvode. U ovom slučaju dobili smo klijentov naputak da logo u sebi mora sadržavati oblik ždrala jer smatraju da on simbolizira rad. Odlučili smo se da u samom središtu riječi imena tvrtke napravimo siluetu ždrala u crvenom krugu.
Zaštitne boje
Za izradu bilo kakvog vizualnog identiteta potreban je i odgovarajući izbor boja kao vrlo važan vidni osjet na kojeg se svakodnevno oslanjamo. One su izabrane prema proizvodima koje tvrtka ima u svojoj ponudi tj. po plastificiranim tkaninama koje čine velik dio njihovog asortimana.
Žuta i crvena s malim primjesama tamno crveno-smeđe, poznatije kao bordo boje, sada krase logo tvrtke Jeltom.
Tamno crvena
#d7182a
Krem žuta
#ffcf15
Mat crna
#282828
Odabir fonta web stranice
Osim onoga „što“ je napisano, vjerujemo da je ipak važno i „kako“ je napisano. Iz tog razloga odabrali smo font Oswald dizajnera Vernona Adamsa koji se temelji na klasičnim gotičkim i grotesknim stilovima s kraja devetnaestog i početka dvadesetog stoljeća. Na taj način smo bolje naglasili velike naslove.
Tipografija
Oswald regular i bold
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Open sans
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
UX i UI dizajn web stranice
Web stranica je mjesto koje sadržava sve vizualne i druge identitete tvrtke i njihovih proizvoda. Stoga smo na njoj prikazali sve proizvode, ali i niz nagrada koje je tvrtka osvojila na raznim natjecanjima diljem svijeta gdje su imali prilike prezentirati svoje patente. Kako bi proslavili sve njihove uspjehe na naslovnu stranicu stavili smo slider na kojem možete vidjeti najveća postignuća koja smo dodatno naglasili i na dnu same stranice.


Dizajn ikona
Ikonografija i detaljni opisi svakog proizvoda uz kratki video i fotografije, dodatno su istaknuli sve njihove artikle.
Sadržaj i optimizacija
Budući da se tvrtka često pojavljuje u medijima zbog svojih inovacija (patenata), web stranica također sadržava i rubriku Novosti kako bi svi njihovi potencijalni klijenti na jednom mjestu vidjeli njihovo djelovanje u javnosti.
Medalje i certifikate koje je tvrtka do sada dobila za nagradu odvojili smo i postavili na posebnu stranicu kako bi sva njihova postignuća bila vidljiva na jednom mjestu.

Glavna boja koja se iskristalizirala tijekom inicijalnog razgovora s klijentom bila je marun crvena, boja strasti ali i topline. S obzirom da su tajlandske masaže različite od drugih, prednosti se moralo odmah istaknuti. Iz tog razloga, naslovna stranica na webu dizajnirana je i isprogramirana na način da osoba odmah dobije dojam o samom centru i upozna osobe koje rade kao stručne maserke s višegodišnjim iskustvom.
ŠTO SMO POSTIGLI
Drugi na svjetskoj listi 19 najboljih inovatora
Redizajnom stranice i novim vizualnim identitetom Jeltom je postao prepoznatljiv u svijetu sa svojim inovacijama osvoji je brojne nagrade i pozvan na nova natjecanja. Stekli su novih klijenata i potencijalne vanjske ulagače u njihove inovacije.